Friday, November 11, 2016

杏花溪之戀 – 畫家陳叔善 唱 Peter Suk Sin Chan sing popular Mandarin Love Song



thank you very much indeed for Triple Eight Productions
www.888productions.org , producing such a beautiful, artisticlly make video, really appreciate and also many many
thanks to  you for watching my singing video, hope you will like it.  best wishes Peter Suk Sin Chan


首先多謝 Triple Productions 替我制作了此一個美麗的音樂短片, 覲看它時就像慢慢拉開著一幅山水畫長卷, 充滿了詩.情.畫.意...藝術性很高, 真是美不勝收! .....很多人對我說我唱這首 - 杏花溪之戀 - 很動聽, 讓人感受到了情與愛... 不知您們會否有同感? 在這兒也要多謝英俊及美麗的白天鹅先生,小姐,因為在拍攝中他她們從湖的遠處遊到我面前和找玩, 並自在地覓食,飲水,洗涮羽毛...使我們這些城市人難得一遇,,亦因為他們的出現,更使這片子充滿浪漫感...也要多謝另外2隻水鸭.......最後祝福大家好...希望您喜歡我唱的這個版本


畫家陳叔善唱杏花溪之戀...很多多歌星都唱過這首經典金曲如 林黛, 如青山, 婉曲,  費玉清, 莫旭秋 ,王美蘭, 蔡幸娟, 李子恆, 美黛,

No comments:

Post a Comment