Sunday, September 21, 2014

This year summer is very short and autumn is already here.....soon all leave will turn into red....attach one of my painting that i did a long while ago, hope you will like it
秋天己到了,很多地方的樹葉也變紅了,付上一幅早些年畫的鳥和楓葉, 我喜歡唱歌,所以用了一首歌名作為這畫的名- " 楓紅層層 "
深秋楓紅層層
     楓紅裏有我的夢
     就像我的感情
     多過那楓紅層層
     楓葉隨風飄零
     落葉打醒了我的夢
     楓紅 楓紅
     不再有我的夢
     一層層 一層層
     像我的感情
     隨風任意吹送
     希望在明年此時
     編織幅美麗的夢

No comments:

Post a Comment