Monday, October 3, 2016

您怎麽說 Peter Suk Sin Chan 陳叔善 Popular Mandarin Song



I had put the English Lyric Translation within this singing video of mine, so all of my english speaking friend will have an idea of what i am singing all this time- is all love songs :) 2 & 3 sections of the song are repeating the same lyric. 您怎麽說 一首鄧麗君曾經唱過的流行國浯時代曲, 不知原唱者是那一位歌星, 希望大家也會喜歡我唱的這個男生版本, 多謝..祝福大家好...陳叔善 在片中第1段我特意加入了英文歌詞翻譯, 讓一些我的外國友人明白一下我在唱些什麼? 因他們也不時在問我...

No comments:

Post a Comment