Monday, November 2, 2015

我早己到了5000面書朋友限额, 我前陣子己開始減少朋友....畫家陳叔善 Artist Peter Suk Sin Chan

I reach my 5000 friend limited a long while ago, but i started to reduced the number of friends down. Because i am so tied up with things that i cant interacted with them, and i feel very sorry to take up their friend quota, so the best way is for myself to withdraw from their friend list voluntary......我早己到了5000面書朋友限额, 我前陣子己開始減少朋友 , 而且將會減下去, 因為我庸人事忙, 不能跟他她們互動, 而且他們也沒有和我間中聯絡, 我也不好意思佔了他們的限额, 所以我決定自動退出他們朋友名額, 留下空間給大家各自的有緣人...請原諒我負了各位卿卿和仁兄弟們........春去冬來, 花開花落, 自是人間留不住, 緣來緣去, 流水落花, 一切隨緣....在此祝福大家好!



No comments:

Post a Comment